X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Auto en vervoer" en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


NS, kou en koffie.

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
+1
  Goed artikel ( +1 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van Ruudd Ruudd Auteur op infoyo sinds
12 December 2010


Bekijk het profiel van Ruudd
Datum: 16-12-2010
Auteur: Ruudd
Daar sta je dan, Utrecht Centraal kwart over 7 smorgens. Het wachten duurt lang en het is koud, geen vertraging staat er op het bord. Toch begin je er aan te twijfelen. De twijfel blijkt na enkele minuten niet onterecht, er wordt omgeroepen dat de trein vertraging heeft. Shit denk je, daar gaat mn afspraak.

Het openbaar vervoer is de laatste tijd steeds meer in opspraak geweest. De ramp van vorig jaar zit nog vers in het geheugen bij de bewindslieden in Den Haag. Toen was er 3 dagen geen treinverkeer mogelijk door hevige sneeuwval en wintersweer. De spotjes van de NS waren dit jaar er weer vroeg bij, er werd duidelijk gemaakt aan de klanten dat ze gingen oefenen in oktober met de dienstregeling bij sneeuw zodat het dit jaar niet fout kon gaan. Koning winter was er vroeg bij dit jaar in al zijn glorie, sneeuw, ijs en een gevoelstemperatuur van -15 graden celcius was begin december aan de orde.

Deze kou had veel effect op het treinverkeer, tot mijn verbazing reden er geen intercity's meer. Duizenden reizigers kwamen vast te zitten op grote stations, en dat nota bene op 5 december. Ze hadden toch geoefenend voor dit soort omstandigheden? De ontevredenheid onder de reizigers was aanwezig en voelbaar. Hoe kan het toch dat de treinen in de Alpen in de winter net zo op tijd rijden als in de zomer en dat onze spoorwegen last hebben van een paar centimeter sneeuw? De kennis is er om ook in winterse omstandigheden op tijd te rijden en Łberhaupt te rijden, waarom word deze niet gebruikt?

Door de gebruikte reclamespotjes is er misschien wel een ander beeld gevormd door de mensen over het klaar zijn voor de winter dan de NS heeft. Ik denk  dat dit een misser is van de NS, ze hebben naar mijn idee de verkeerde boodschap overgebracht naar de klanten. Al snel komen er kreten: Als je op tijd wilt zijn, vermijdt de trein. De NS heeft nog heel wat werk te doen voor het verbeteren van de vertragingen.

De winter is nog niet voorbij, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de NS & ProRail. Leed zal er zeker nog komen in de vorm van vertraging en kou. Eťn voordeel is er wel: De koffie is gratis..

Reacties op dit artikel
Wees de eerste die een reactie plaatst!
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2017 - Infoyo.nl